SERVICE- OG KRISEVARSLING

Vi gjør det enkelt å komme i gang med digital varsling

Å velge varslingsystem er mer enn bare å velge et system. Du velger også et lag som spiller sammen med deg. Vi står klare til å hjelpe deg hele veien.

Hanne Haugen
Hanne HaugenAdministrasjonssjefhanne@framweb.no
Hanne har lang erfaring med prosjektledelse og administrasjon innenfor IT og har jobbet i Miljødirektoratet, COWI og Trønderenergi.

Det begynner slik

Kom i gang på 2 timer!

Hanne hjelper deg i gang med søknader, signering av avtale og oppsett av konto. Etter 2 timer er din konto klar til bruk. Du får grundig opplæring i bruk av systemet slik at du blir trygg på å sende ut varslinger. Etterpå følger vi deg opp med webinarer og nyhetsbrev mm. Har du behov for hjelp strekker vi oss langt for å gi deg best mulig kundeservice.

Fleksibel multi-konto løsning

I Varsling 24 kan hver underenhet eller etat ha sin egen konto, med egne grupper og maler. Velg felles eller separat faktura. Spesifisert faktura på din egen konto gjør det enkelt å få full kostnadsoversikt. Abonnement faktureres forskuddsvis, og trafikk etterskuddvis.

Kanskje det viktigste

Forståelige avtaler på norsk

Varsling 24 tilbyr tjenester og avtaler der personvernet vektlegges spesielt. Derfor er alle avtaler klare og tydlige. Vi bruker norsk språk i alle ledd. Tjenestekvalitet og personvern er godt ivaretatt i avtalene. Alle kunder og brukere skal være trygge på at Varsling 24 ivaretar et svært sterkt personvern. 

Alle avtaler er utformet i samarbeid med vår teknologiadvokat Jan Sandtrø, som er spesialist på personvern. For mer informasjon, se sandtro.no

Alle avtaler signeres digitalt, enkelt og trygt for deg som kunde.

Jan Sandtrø
Jan SandtrøTeknologiadvokat
Lang erfaring og omfattende ekspertise innenfor personvern, GDPR, kontrakter og rettigheter for programvare, leveranser og teknologi.

Steg for steg

Kom enkelt i gang:

1. Registering av konto og brukere

Vi oppretter konto for tilgang på Varsling 24. Kontoen opprettes med med riktige tilganger og tilgang for dine brukere.

5. Veiledning på chat eller telefon

Har du spørsmål eller behov for litt ekstra hjelp. Vi på Tronsheimskonmtoret svarer så snart vi kan enten per telefon eller chat. Du vil alltid få hjelp av noen som har erfaring med Varsling 24.

500+

kunder

98,5%

treff i søkemotor

99,9%

oppetid

5000

SMS pr. minutt

video-ikon2.png

Sjekk ut hva Odd John Resser i Kongsberg kommune synes om Varsling 24 som verktøy i videoen ovenfor.

La oss fortelle mer

Fyll ut skjemaet nedenfor og vi kontakter deg for en uforpliktende demo av Varsling24. Eller ring 56 90 14 80 i dag.